ورود به چت روم
چت روم جوانان و نوجوانان ویژه دهه 70 و 80
ساخت وبلاگ جدید
ساخت وبلاگ جدید و حرفه ای در چند ثانیه

نتایج جستجو برای عبارت :

اولمان مانفرد

بارو بندیلمان را جمع کردیمراه افتادیمرفتیم تا رسیدیمبه سرجای اولمانسفر تمام شدسفر که تمام میشوددیگر تمام شده استمثل عمر ادمیوقتی تمام شوددیگر تمام شده استکاری نمیشود کردراه رفتنی را باید رفتدر سفر کارهای زیادی میکنیم تا راحت باشیمخوش باشیممفرح باشیمبفکر اخرتمان نیستیم اماچه کنیم انجا هم خوش باشیم؟
بارو بندیلمان را جمع کردیمراه افتادیمرفتیم تا رسیدیمبه سرجای اولمانسفر تمام شدسفر که تمام میشوددیگر تمام شده استمثل عمر ادمیوقتی تمام شوددیگر تمام شده استکاری نمیشود کردراه رفتنی را باید رفتدر سفر کارهای زیادی میکنیم تا راحت باشیمخوش باشیممفرح باشیمجا رزرو میکنیمرستوران خوب سرچ میکنیماماکن دیدنی را لیست میکنیممایو میبریم برای موجهای ابی وکفش راحتلباس گرمبفکر اخرتمان نیستیم اماچه کنیم انجا هم خوش باشیم؟
آینده؟ چنین مفهومی وجود ندارد. به گذشته نمی توان برگشت یا رجوع کرد . نمی توان شکل قبل شد اما تا وقتی گیجیم از داغی که دیدیم  آینده ای وجود ندارد برایمان. داغ می شود دیوار سنگی و ما هی میخوریم به آن و برمیگردیم سر جای اولمان.  یا اصلا حرکت نمی کنیم و می مانیم. باید درجستجوی معنایی برای آینده بود. باید عطر تن بابایم را بغل کنم و با خودم به باقی روزهای زندگی ام ببرم. باید صدایش را،بوسه هایش را،گرمای تنش را با خودم بردارم و قاطی اش کنم با هر چه
همسـر شهید؛ شهید بزرگوار به اسم فاطمه علاقه زیادی داشتند، همیشه در وصف حضرت فاطمه زهرا(س) مباحث بسیار خوبی را مطرح می کردند. از همان قبل تر اسم فرزند اولمان مشخص شده بود. به خاطر دارم که روزی در ایام دهه فاطمیه با همسرم همکلام شده بودم که 
ایشان با یک تسلط وفن بیانی گفتند:« اگر فاطمه زهرا(س) نبودند دنیا نبود». و نیز به هنگام انتخاب اسم  فرزند دیگرمان طوبی”، شهید در حال خواندن قرآن بودند که به یکباره به اسم طوبی برخوردند و این نام گذاری از آن
آدمیزاد سفر را انتخاب کرد درست همان روز که خوردن گندم را انتخاب کرد
سفر اولمان که از بهشت شروع شد دیگر ست برایمان معنایی ندارد
حالا که از بهشت کنده ایم همان بهتر که هیچ کجای این عالم ست نداشته باشیم
آنها که بی قرار بهشتند در این عالم قرار ندارند
ما به سفر محکومیم.
پ ن . از یاد داشت های  قدیمی
یکی از مشکلات اساسی من با بقیه همین اختلافمون توی مسافرت رفتن هستش من عاشق سفر هستم و بقیه زندگی را در ست میدانند برای همین من را اهل زندگی نمیدا
ای کاش ما هم قوی بودیم
چقدر تکبر و غرور؟
فراموش کرده ایم که اولمان آبی گندیده
و اخرمان لاشه ای بد بوست
و در این بین درون خود نجاست حمل میکنیم
کافی است دستمان خراشی بردارد تا بدنمان از ترشحات درونمان نجس شوند
پس غرور برای چه؟
 
 کاوشگاه باستان شناسی . آثار تاریخی آن شامل بقایایی است از دوره های تسلط ایران باستان ، یونان ـ روم و هند باستان (بر بُست ) ، بعلاوه خرابه های ارکی باشکوه ، طاقی بسیار بلند با نماهای آجری و نقشهای هندسی ، و دیوارهای خشتی خانه های شخصی از دوره اسلامی . متخصصان باستان و خاورشناسان ، یادداشتهای جغرافیدانان و مورخان قدیم را گردآوری و تفسیر کرده اند و سیاحان اروپایی از اوایل قرن سیزدهم از خرابه های دوره اسلامی بست ، که بر سر راه قدیم کاروانروِ ایر
فاخلع نعلیک انّک بالواد المقدّس طوی 


انقلاب ارزشها در آخراّمان

انقلاب در مقابل ارزشها ما را به انقلاب ارزشها دچار خواهد کرد .
                      و آنکه ارزشها را زیر پاهایش می گذارد پای راهش (عقلش) از ارزش خواهد افتاد  .                                                                                  و آنکه اعتدال بین ارزشها را رعایت نکند در بلندای یک ارزش دچار سقوط خواهد شد
و حرکت در خلاف جریان ارزشها به همان اندازه که خ
 پروفسور دکتر  ولفگانگ ایشهورن اریش هانمانفرد پوشمنروبرت شولتسهورست تاوبرت و دهها تن دیگر(۱۹۶۹)برگردان شین میم شین   مصاحبه۱·    مصاحبه به متد پژوهش سوسیولوژیکی ئی برای بر جسته سازی داتاهای تجربی اطلاق می شود که مصاحبه گر (رئیس آزمامون) با مصاحبه شونده (شخص مورد آزمون) برای طرح سؤالات شفاهی (پرسش) در تماس شخصی قرار می گیرد.۲·    بحث گروهی و یا مصاحبه گروهی یکی از موارد خاص مصاحبه محسوب می شود.۳·    در این فن خاص مصاحبه، مصاحبه گر (و یا مصا
پیشکش بهامیر حسین آریان پور پروفسور دکتر  ولفگانگ ایشهورن اریش هانمانفرد پوشمنروبرت شولتسهورست تاوبرت و دهها تن دیگر(۱۹۶۹)برگردان شین میم شین   ۳۶۱http://mimhadgarie.blogfa.com/post/2739 ۳۶۲http://mimhadgarie.blogfa.com/post/2776 ۳۶۳http://mimhadgarie.blogfa.com/post/2785 ۳۶۴http://mimhadgarie.blogfa.com/post/2797 ۳۶۵http://mimhadgarie.blogfa.com/post/2807 ۳۶۶http://mimhadgarie.blogfa.com/post/2816 ۳۶۷http://mimhadgarie.blogfa.com/post/2826 ۳۶۸http://mimhadgarie.blogfa.com/post/2830 ۳۶۹http://mimhadgarie.blogfa.com/post/2836 ۳۷۰http://mimhadgarie.blogfa.com/post/2848 ادامه دارد.
 پروفسور دکتر  ولفگانگ ایشهورن اریش هانمانفرد پوشمنروبرت شولتسهورست تاوبرت و دهها تن دیگر(۱۹۶۹)برگردان شین میم شین     ۱http://mimhadgarie.blogfa.com/post/2776 ۲http://mimhadgarie.blogfa.com/post/2785 ۳http://mimhadgarie.blogfa.com/post/2797 ۴http://mimhadgarie.blogfa.com/post/2807 ۵http://mimhadgarie.blogfa.com/post/2816 ۶http://mimhadgarie.blogfa.com/post/2826  پایان
 پروفسور دکتر مانفرد بوربرگردانشین میم شین  ۱·      مطلق یعنی مجزا، مستقل، نامشروط، نامحدود، بطور کلی، کامل، بی نیاز از تعریف دقیقتر، فارغ از هر رابطه و پیوند.·      ضد نسبی ۲·      مطلق یعنی نامشروط، بی حد و مرز، بی کم و کاست. ۳·      مفهوم مطلق در فلسفه ایدئالیستی به معانی زیر به کار می رود: الف·      به معنی ماهیت نهائی کلیه پدیده ها ب·      به معنی علت العلل کل جهان  پ·      مطلق چه بسا به معنی خدا بکار می رود. ۴·      مطلق به معانی
صبح با سر و صدا و هیاهوی اهل خانه بیدار شدم، چند دقیقه‌‌ای طول کشید تا بتوانم به خاطر بیاورم این همه سر و صدا بخاطر چیست، قرار بود آن روز مادر و خواهر‌ها به دعوت‌ چند تن از اقوام راهی زیارت بی‌بی حکیمه شوند و این هیاهوی سرِ صبح هم برای جمع کردن بار و بندیل سفری یک روزه بود!
غرغرکنان از اتاق بیرون آمدم، ساعت دیواری حدود ۸ صبح را نشان می‌داد،‌ پایم که به حیاط رسید چشمم به برادرها که کنار هم وسط حیاط نشسته‌ بودند افتاد ؛ به شاخه‌ی بریده‌ی در
 پروفسور دکتر  ولفگانگ ایشهورن اریش هانمانفرد پوشمنروبرت شولتسهورست تاوبرت و دهها تن دیگر(۱۹۶۹)برگردان شین میم شین   کاپیتالیسم (فرماسیون اقتصادی سرمایه داری) ۱·    کاپیتالیسم به فرماسیون اقتصادی ئی اطلاق می شود که مبتنی (بنا شده) بر مالکیت خصوصی بر وسایل تولید است. ۲·    مشخصات اصلی کاپیتالیسم به شرح زیرند: الف·    کاپیتالیسم، جامعه ای طبقاتی است که در آن کالا تولید می شود.  ب·    کاپیتالیسم، جامعه ای طبقاتی است که در آن طبقه کارگر ب
 پروفسور دکتر مانفرد بوربرگردانشین میم شین  ۷مطلق در فلسفه مارکسیستی ـ لنینیستی   ۱·      در واقع، هر آنچه که کاملا منسوب به خود باشد، یعنی مطلق مطلق باشد، تصوری بیش نیست و با واقعیت عینی ناسازگار است. ۲·      هیچ اوبژکت و تعینی در جهان مادی وجود ندارد، که در خارج از پیوندهای عام خود قرار داشته باشد.  ۳·      هیچ اوبژکت و تعینی در جهان مادی وجود ندارد، که بی نیاز از هر واسطه ای باشد. ۴·      هیچ اوبژکت و تعینی در جهان مادی وجود ندارد، که
 پروفسور دکتر مانفرد بوربرگردانشین میم شین  ۱·      مطلق و نسبی به تعین های متضاد واقعیت عینی و شناخت اطلاق می شود که در وحدت با هم به کلیه اوبژکت های جهان مادی و به انعکاس آنها در روح (شعور)  انسانی مربوط می شوند. ۲·      مطلق تنها با نسبی و در نسبی وجود دارد. ۳·      نسبی نیز در عین حال حاوی مطلق است. Iدیالک تیک مطلق و نسبی در واقعیت عینی ۱·      مطلق و نسبی در رابطه دیالک تیکی با هم قرار دارند.·      یعنی اضدادی اند که همدیگر را مستثنی، ا
 پروفسور دکتر  ولفگانگ ایشهورن اریش هانمانفرد پوشمنروبرت شولتسهورست تاوبرت و دهها تن دیگر(۱۹۶۹)برگردان شین میم شین   مصاحبهادامه  ۲۰·    یکی دیگر از مزایای مصاحبه در مقایسه با نظرپرسی کتبی، مؤثریت بزرگتر مکانیسم های کنترل گنجانده شده در برنامه سؤالات اند. ۲۱·    فرد مصاحبه شونده اما در حین مصاحبه فقط بر سؤال مطروحه متمرکز می شود.·    در نتیجه، سؤالات و جواب های قبلی را نمی تواند در مد نظر داشته باشد و با یکدیگر مورد مقایسه قرار دهد و ب
 پروفسور دکتر  ولفگانگ ایشهورن اریش هانمانفرد پوشمنروبرت شولتسهورست تاوبرت و دهها تن دیگر(۱۹۶۹)برگردان شین میم شین    طبقه اجتماعی ۱·    طبقه اجتماعی به گروهی از انسان ها اطلاق می شود که بخش ماهوی ساختار اجتماعی جامعه طبقاتی را تشکیل می دهد. ۲·    تنها مارکسیسم ـ لنینیسم بوده که به توسعه آموزه (تئوری) علمی راجع به  طبقات و مبارزه طبقاتی نایل آمده است. ۳·    این  آموزه (تئوری) علمی راجع به  طبقات و مبارزه طبقاتی سنگپایه عمارت تئوری مارک
به نام هستی بخش احساسسلام مهربانم. سلام زیباترین اتفاق زندگی امبه شب بیست و یکم ماه رمضان هم رسیدیم. خیلی دیر (زود) گذشت نه؟ نمی دانم شاید این تناقض فقط برای من رخ داده. این تناقض به طول کشیدن انتظار و در عین حال، مثل سرعت برق، گذشتن ایام پر برکت ماه مبارک رمضان!آری این 21 شب به اندازه تمام آن چند ماه گذشته بر من گذشت و در عین حال می بینم، فقط 9 روز دیگر به پایان این بزرگترین بزم جهان در این سال، باقیست. بزرگترین بزمی که صاحبش خداست و این بار که دعو
یک پیچ مانده به بهشت
چند قدم دیگر مانده تا به خیابان "بهشت" برسیم. خیابانی با سه ردیف درخت بید مجنون که در پیاده‌روهایش گلدان‌های بزرگی با گل‌های رنگارنگ قرار داده‌اند و در تمام طول سال، به هر شکلی که شده، آن‌ها را سرزنده نگاه می‌دارند. بی‌شک تمام این تمهیدات و تزئینات صرفا برای آرامش خاطر صاحبان جسدهاست. آهان بله، فراموش کردم بگویم که چه چیزی در خیابان بهشت بیش از همه اهمیت دارد: "گورستان بهشت". گورستانی به وسعت یک منطقه بزرگ مسی که دو
دوم دبیرستان بودم. چندسالی بود به
انجمن خوشنویسان می رفتم و در راه رفت و آمد، با او بیشتر آشنا شدم. هم مدرسه ای
بودیم اما هم کلاسی نه.
دختری باهوش، دانا، نوع دوست، پیگیر،
ساده و آرام بود. کار درستش را انجام می داد بدون اینکه در بوق و کرنا کند.
سال سوم، تغییر رشته دادم و هم کلاسی
شدیم. بیشتر از قبل باهم در ارتباط بودیم و ساعت های رفت و آمد در مسیر انجمن
خوشنویسان بیشتر گفتگو می کردیم و با زوایای مختلف شخصیتی و خانوادگی هم آشناتر می
شدیم.
سال پیش
شش صبح بیدار شدیم. خوب خوابیده بودم. بچه ها میگفتند با پیمان خُر و پُف میکردید. محتمل بود چرا که کیسه خواب بالش ندارد. ارتفاع سر که به هم بخورد خر و پف محتمل است. فقط یه لبخند تحویلشان دادم و از تکنیک اغراق استفاده کردم گفته حالا خوبه ، بعضی شبها تو خواب آواز هم میخوانم و بعد از اتاق زدم بیرون. دستشویی مسجد در حال بازسازی و توسعه بود بعد  مسواک زدن سرم را هم توی روشویی دلباز مسجد شستم. سرمای اباده زیر صفر بود و آب جوی ها یخ زده بود لباس پوشیدیم و و
عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها

تجربه موفق Justin معین الحق تست A پي ال سي (PLC) در خدمت مردم لایسنس نود 32, آپدیت نود 32, جدیدترین یوزرنیم و پسورد جدید بازنده Carl پنجره نسیم